amerikanska killar? nej tack!

Nu var sista jädra spanskaklassen avklarad!
wiiihuuuu!! nu har jag alltså 61 timmar,
och man behöver 72.. drygt!
Så får väl ta en kort liten kurs så snart
som möjligt så har jag skiten avklarad sen!
ska kolla om bartenderkursen kanske går i sommar.


måste oxå påpeka att amerikanska
pojkar e bland de jobbigaste jag varit med om..
och jag som ändå tyckte att svenska killar kunde va jobbiga.
d
et e inget mot vad de e här!
så otroligt tjatiga, de fattar inte det där med o vara
avvaktande, herre gud. skulle kunna mörda ngn
för jag blir så irreterad!
jobbiga, tjatiga o på människor orkar jag inte med!
herre gud ge mig utrymme! haha.
naeduu, dessutom har de så himla fula skor,
och så kan vi inte ha det! tacka vet ja svenska killar!

Jag menar svarar man inte på ett sms elr på msn,
ja då måååååste man vara arg över ngt, och då måste den
människan skicka ca tusen sms till. trots att den vet att man
jobbar eller umgås med några or what ever.
kan ni svenska killar komma hit o lära dom hur man betér sig?
och som vi gör när vi dissar ngn i sverige,
verkar de inte fatta heller.
och fort ska det gå, helst ska man gift sig
efter man träffats två ggr!!

och ja, det e nästan bara de kända
killarna från usa som är snygga,
Ni vet, de som har råd med
någon som kan klä dom!

sådär ja, behövde få ut mig lite agrosioner!
o nu ska lilla jag få min skönhetssömn. nitnite

Kommentera här: