besök!

Nu är det alltså så att jag har sagt farväl
till mitt hem o till min familj udner det gånga året.
hur jädra jobbigt som helst, och ungarna
står o håller i mig o säger åt mig o stanna.
Gaaah, grät som en liten bebis.

farväl till mina bebisar, usch...
Var inte alls roligt, men får försöka se fram
emot resan o allt annat jag har planerat.
men heeeeemskt!!!


Men nu är iaf Emma här o tröstar mig,
så underbart med besök hemifrån,
sjukt, men underbart!

Så idag har jag visat henne runt här i connecticut,
Stamford, för att vi skulle lämna väskorna hos Miguel,
Westport town, westport beach, Wilton, Weston,
Norwalk och sålite shopping såklart!


min familj tog mig ut på middag igår, det här va efterätten, gulliga dom är!
och så fick jag ett fotoalbum av mig o familjen. sötnosar. gud va ja kommer sakna dom!!



kolla vad städat och tomt mitt rum vadnär jag lämnade det!
nya tjejen kommer på fredag redan!


emma shoppar loss, visade henne all billig shopping, passa på
så länge jag hade bilen!


emma softar på beachen!


sen flyttade vi in hos miguel, jag kom med tre(!!) väskor, plus handväska,
dataväska och lite påsar va!


beachen


titta va gulliga vi är!


vi gick på promenad i ett kyligt stamford med vovven,
som tack för att vi får bo här, en liten mini dobby nästan! :D
snygg mössa btw vaaa???


Nu ska vi fortsätta dricka cola o äta popcorn o glo på youtube,
snickeriet vaaa?? :D haha.

Puss på er alla!

Kommentera här: