San Diego - Hollywood

sjukt dålig uppdatering men har verkligen
inte tid för bloggen just nu!

jag o sophie är upptagna vill jag lova!

San Diego var iaf hur underbart som helst,
bodde på stranden och fick även testa surfning för första gången,
och ja, vi lyckades till o med stå upp på den,
(efter att ja nästan drunkna!!)

men idag tog vi oss till LA, Hollywood och bor mitt bland
"walk of fame" och vi har även sett den berömda skylten.
Hur underbart som helst. imorrn ska vi till universal studio. wiihuu.

men idag blir det bara lugnt, har rest sen 10 imorse o
kom inte hit förän vid 6, dessutom hade vi tre riktigt galna dagar i SD,
vi blev kända som " The Crazy Swedish Girls" vad nu det kom från??

så en dag utan fylla o ingen sömn kanske kan vara bra...

Kan säga som så oxå att det nu är 9 timmars tidskillnad från cali o sverige
och det är över 25 grader varmt här, ungefär som för er där hemma va?

Tror bestämt att jag skiter i att åka hem i dec, stannar nog kvar i Cali ;)
1 Emma:

skriven

2 Emma:

skriven

Det låter helt underbart gumman! Önskar att jag kunde vara med er :)



Såg det här inlägget och tänkte på dig: http://pacemakers.blogg.se/2010/november/converselovikkasnsfashion.html



haha! Hälsa Sophie så mycket, kramar!

Kommentera här: