farväl farväl och, på återssende!

Nu har man tagit farväl av New York oxå,
hur skumt kommer det inte att vara att man
inte längre kan åka in över dagen??

kommer sakna ihjäl mig efter denna underbara stad!
Får helt kalrt bli att flytta hit ett tag framöver.
hur ska jag hinna med allt jag planerat egentligen? haha.


Men jag Emma och Sophie åkte downtown och hann med allting,
så det var riktigt nice!


brooklyn bridge




jag o emma på tågstationen



girls



wooow, exakt ett år sen vi tog första bilden här haha.


mer boorklyn bridge






frihetsgudinnan.


haha jävla hunden ska va med över allt! skön kudde fick han iaf!



Efter New York blev Rack n Roll här i stamford,
med pilkastning och longisland! härlig tisdag alltså,
dessutom kostade ölen bara 1 dollar. hur nice e den då?





<3



:D


hahahahhahaa



tjejerna vann!





Kan också berätta att igår firade jag o Sophie ett år här i staterna,
ett helt år har vi nu känt varann, tänk vad tiden går fort när man har roligt.
Och inatt blev jag gudmor!!! Stort grattis till eran fina tjej!! ♥


ochochoch... detta är ungefär hur vi lever nu:

7 timmars enegry shot, så vi orkar med o leva oxå haha.


ikväll blir det avskedsmiddag med tjejerna här borta!
kanske bra o få i sig lite ordenlig mat??

1 Syster:

skriven

Gudmor? Har de redan bestämt det? Puss

Kommentera här: