bokat och klart

Nu har jag o Sophie Äntligen
bokat hostel i San Diego och Hollywood.
Känns helt jädra galet att man ska dit.
Det man drömt om ända sen man kom hit,
och nu åker vi om 25 dagar.. hur sjukt är det inte?



Kan verkligen inte fatta att jag för ett helt år sen
sa hej då till alla vännerna där hemma, ett år?!
Kan det verkligen vara sant?

Nu har jag 16 dagar kvar tills jobbet är klart,
och tre helger kvar i CT.. skrämmande..

Men vi lyckades iaf få hostlerna så
mycket billigare än va vi trodde,
20 dollar natten i San diego, sjukt billigt!
Tur att man inte åker i högsesong!

Satt nyss o läste på min Hostfamilys
nya ansökningar om au pair.
Det stod iaf att de va nöjda med deras nuvarande,
det e ju alltid positivt!
gaaaaaah, ja kommer snart va hemma i Sverige.
vet inte om ja ska skratta eller gråta.
tror inte jag har fattat det riktigt än,
jag menar hur ska ja kunna fatta det,
när jag inte ens har fattat att jag nu ÄR i USA.
kommer komma hem o tro att ja drömt allt
galet, sjukt o fantastiskt jag varit med om här.

Tjejerna hör har verkligen gjort
det här året till des bästa någonsin!


Kommentera här: