Greys

dålig uppdatering igår,
men va bara på gymet sen jobbade jag resten av tiden.

idag däremot va det gymet ;) haha.
Sen hade jag o Allie lite damp,
när hon va här för att jobba o ha
terpi med min lillskit

har massa roliga bilder, men min lilltjej e med på dom o kan
inte lägga in bilder på bebisarna tyvärr.


kul o jobba när allie e här o jobbar!

och självklart avslutades kvällen
med greys anatomy and private practice!


Allie e "banrvakt" åt tjejen i oranget så hon fick va med, o så självklart jojo!


haha, im feeding allie ;D thinks thats why johanna is mad!


rolig kväll som vanligt, kan inte fatta att det redan e torsdag igen?
så fredag imorrn, ja o min ena unge ska ha "special day" imorrn,
vilket innebär att bara han o jag ska på bio sen ut o äta.
hur soft arbete har man inte? :D

nitenite!

Kommentera här: