heeeeeeeelp

gud alltså, har verkligen precis
fattat nu att jag snart ska åka hem.
Har typ gråtit halva morgonen..
Jag vill för tusan inte åka hem.
Detta år har ju varit det bästa någonsin.

gaaaah får panik.
Alltså allt sjukt vi gör här på vår fritid o alla
underbara människor jag har träffat.
jag vill inte bara dra,
Sånt vi gör här kan vi inte göra hemma i Sverige.
man har blivit så van vid allt här så
kommer bara bli sjukt o komma hem igen.

oh typ i fredags när vi va ute sprang vi
direkt till dansgovlet när vi kom
in o bara röjde loss, och när krogen stängde
var det typ tusen pers som stod o ropa efter
oss svenskar "jag hörde att det var fyra svenskor här,
var är nii??? Häng med oss på efterfest kom igen!!"
hur ofta händer det hemma lixom?



Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag stannar,
hur ska mina bebisar här klara sig??
har sån panikångestattack right now..
hur kan ett år gå så jädra fort??
1 Johanna, den andra halvan:

skriven

nej, jag kommer inte klara mig utan dig mamma! hah. jag är ju som din lilla bebis(: jag kommer bara gråta! Inte okej, lämna mig inte. <3

Kommentera här: