mer packning!

Har nu hjälpt sophie med packning,
eller ja, var mest johanna som packa.
Hon låter ingen annan hjälpa till! ;)

Men Sophie behövd hjälp, så mkt skit alltså,
haha, men nu har vi äntligen fått ordning på det.


här packas det o rensas


titta nu fick ja med hjälpa till lite!

 
Så sjukt det känns, sophie flyttar ut från hennes rum imorrn,
min nya au pair åker till usa om 6 dagar och ja e klar här om 7...
Minns det som igår när jag såg Sophie för snart ett år sen för första gången
på au pair skolan, haha. och Filippa den jäveln hon e redan hemma i Linköping.
GAAAAAAALET!

ungarna e så söta, dom berättade att dom nu(!!) vet att de ska få en ny au pair,
så sa dom att jo visst det skulle bli kul, men dom kommer ju sakna mig så mkt.
sötnosar, hur ska jag klara mig utan mina tre små söta, irreterande älskade ungar??? ♥

Kommentera här: