monday

snacka om o inte ha gjort ett skit idag.
Var ledig mellan 8-3 och då va ja hemma o sov.

När jag sen slutade vid 7 åkte jag till CVS o handlade lite,
sen har jag bara varit hemma.
har svarat på nya au pairens tusen frågor oxå,
tog ju nästan bara en vecka för mig. fniss,
men har inte haft ork. men nu va ja duktig iaf!
Letade upp henne på facebook oxå,
hon va faktiskt jätte söt, såg inte alls så polsk ut!
inte som att polskar e värsta fula då alltså!
Jag o sophie sitter o snokar runt som tusan,
måste ju veta vad det e för typ som ska ta
hand om mina små bebisar!


men jag har iaf kommit fram till
att jag ska sluta tänka på hur jobbigt det
kommer bli att lämna allt det här,
och bara njuta av den sista tiden.
Kommer bli så sjukt att lämna allt,
men har lixom levt ett annat liv här i ett år,
sen ska man bara lämna det o komma tillbaka
till sit gamla liv, tänkt om man har ändrats massa
o inte ens passar in hemma längre?
gaaah tokigt allt är. men det kommer bli underbart o
få träffa alla saknade vänner och min underbara familj
där hemma. och min lilla plutt farmor!!



nu ska jag njuta av mina kära roliga galna vänner
på andra sidan atlanten, för ja kommer sakna ihjäl mig efter er när ja åker!

Måste oxå berätta att ja aldrig ska låta jennifer beställa åt mig på starbucks,
igår sa ja åt henne att köpa mig en ice shai tea latte medans ja skulle på toa,
när ja kom tillbaka ger hon mig en vanilla late. jag bara men jennifer?
hon svara: ups, vad skulle du ha då? e det så stor skillnad?
-hmm, jaa, den ja skulle ha är kall, inte varm, det är tee o inte kaffe, dessutom
smakar den kanal och inte vanilj. haha. kan det bli mer fel?


Nitenite people!

Kommentera här: