myslördag

Som sagt, två timmars sömn
känns dagen efter, så blev en ganska
lugn lördag. var först tvungen o åka till inc side out
för att fylla i min tattoo,tog ca fem min
sen åkte vi tilllbaka hem till mitt hus som var tomt (!)
för o kolla på film o halvsova i soffan.

blev lite uttråkade så gick på en liten skogpromenad.


kolla vad elaka mobbarna är mot mig!!


så vackert alltså.


Efter våran lilla promenad åkte vi hem till Anders
för att se The Haunting in Connecticut.
verklighetsbaserad skräckfilm som spelades
in inte alls långt från därvi bor.
Hur creapy e inte det?

Det e alltid så himla roligt när vi e hos Anders, det va ja johanna
jennifer o daniel, o vi beter oss alltid som 6 åringar,
och det blir alltid så mycket skratt, och lite skrik denna gång
pga skräckfilmen. Väldigt skön lördag måste jag säga!

Kommentera här: