söndagsångest!

Alltså vilken underbar helg,
det är sånna här stunder som
fårmig att aldrig vilja lämna USA.


Jobbade som sagt imorse,
åkte bil i 4h, spenderade 2h på festen,
sen åkte hem 4h igen. alltså nödvändigt?
Men fick iaf säga hej då till Mrs H släkt,
vilket va jätte sorligt. alla e så himla gulliga.
Så just nu känns det inte alls som jag vill lämna et här,
plus att mrs H var hur go som helst hela bilresan,
och jag har fått  slappaste schemat inför nästa vecka!
sverige låter inte alls lockande!!

Men när ja kom hem efter bilresan
åkte jag Sophie o Jennifer till westport
för lite sushi ätande, var ju typ evighetersen vi gjorde det! 


mumsit värre

Och helgen avslutades helt wonderful!
jag o Jennifer åkte till starbucks där Danne o Anders var.
Alltså vi skrattade konstant, kan kanske vara för ja e totalt övertrött.
men guud vad jag kommer sakna detta!!
Söndagsångest!! men inte en ångesten jag brukar ha äver att jobba,
utan ångest över o åka hem!!


Helgen har verkligen varit sjuk, har hänt så knasiga saker.
och jennifer fuckar allt haha. i går när hon skulle köra hem från
stamford står hon vid rödljuset,läser på skylten där det står:
No turn on red. bara det att hon missade no och säger högt
samtidigt som hon svänger, T-U-R-N O-N R-E-D!
och idag körde hon mot rött också !

och danskar bajsar på golv, but i wanna talk about something else,
r u fucking kidding me?  
What r u thinking about? - how u looked like before u got dressed this morrning.
internskämt men gud så skoj.
tror allt att jag stannar här ett tag till!

Kommentera här: