three more weeks!

Haft en nice dag med mina kids,
ifs bara jobbat fem timmar, me like!
Så satt o glodde film med J.
Hon och jag är så himla lika,
samma sjuka humor :)
Kommer sakna den lilla sötnosen.

Jag har exakt tre veckor kvar att jobba!



Tänkte dra lite roliga kommentrer
från allas våran älsakde Johanna!

Vi har gått av tåget i nyc och sitter på bussen på väg till Dc:
Jag - vilken stat ligger washington i nu igen?
Johanna - det ligger väl i Connecticut eller?

Museum i Washington:
Johanna - asså shit, shit shit shit.
Jag - men Johanna du måste sluta säga så högt här fattar du väl?
Johanna - men vadå? det är ju ändå ingen som fattar vad jag säger!

Fem meter från toan på starbucks i wilton:
Jag - gud vad jag e kissnödig, men ja orkar inte gå på toa.
Johanna - men lat! det är ju bara femtio meter till toan!
jag o sophie börjar skratta
Sophie - johanna, vet du hur långt femtio meter är?
det är typ som hela det här rummet om inte mer!
Johanna - men jaha,.. det är faktiskt ett uttryck!
Jag o Sophie - nej johanna, det e det inte. vi är från samma
land så du kan inte köra den på oss!

bar i norwalk:
Arber - im working at a Country club
Johanna super happy - really?? Do u like country music too??!


sötast i stan!


haha bästa!



hur ska jag klara mig utan dig johanna?
någon som alltid pratar först o tänker sen,
som man alltid har roligt med? du får fan se till o åka hem snart du med! ♥

1 Johanna,:

skriven

åh men sötnos! Sitter ju här med tårar i ögonen nu ju, efter detta inlägg! Du är ju bara för underbar!

Kommer sakna dig med som fan, vet inte hur jag ska klara mig i 6 månader utan dig! LOVE<3

2 Emma:

skriven

Hahahhahah!! Klockrent;D

Kommentera här: