party party

var verkligen en sjukt galen fredagkväll!
men fy tusan vad roligt det var.
Körde beer pong, gick ut o dansa,
sen efterfest i stamford hos några killar
vi raggade upp, var dock bara jag o johanna.

Vi lärde dom lite svenskt ölspel,
och den ena killen gick iväg o kom tillbaka
med en ödlekostym på sig,
helt knas i bollen.


men det var verkligen en perfekt kväll,
hade hur roligt som helst.
Tack tjejer, ni är guld värda.
Det är dessa stunder jag kommer sakna
ihjäl mig efter när jag lämnar landet.

 bildbomb


me


beerpong!


kvällens outfit!


haha det va inte vanlig beerpong inte, de laget som förlorade
fick ta av sitt ett klädesplagg vrje gång. haha, jaa vilka vann tror ni?


joel and hes friend


haha super hett!



vi va i joels nya hus, as nice.





yeaaah




dans på g! shakira waka waka dansen haha


sophie röjde loss kan jag lova.


brudarna! älskar sophies min :D


titta så söt han va!


dance dance dance





alla tjejerna o sen en polack som vi börjae prata med endast för att
dom va från europa!



but yes, thanks girls for a wonderful night.
nu e det duschen som gäller,
för gissa? yes det blir utgång ikväll,
med grabbarna från gymet faktiskt!
wiiihuuu
Nu kör vi igen.  byebye

Kommentera här: