packning...

Men roligt att man redan gråtit framför mrs H.
och det e över en vecka kvar tills jag åker.
Känner på mig att det bara kommer bli mer o mer av det!
Hon frågadehur det känndes nu när ja snart ska åka
och ja sa att ja inte ville åka längre.
Då svarar hon nej men vad gullig du är o ger mig värsta kramen,
då va det ju kört, då började ja gråta. sen sa hon att det
kommer känns tomt utan mig, eftersom ja bott här ett år
och jag är en del av familjen nu. heeeeeemskt!!!

Johanna va nyss här och hjälpte mig packa väskan
som skickas hem på onsdag..


väskan e redo för hemfärd.. men inte jag!

Känns helt overkligt, och alla mina bilder
på väggerna e nere, alla mina prydnader o ljus
snodde johanna med hem.. det e verkligen tomt!

usch, och min bamsegris måste ju med hem på onsdag,
hur ska ja kunna sova utan han nu dåå??


tomt o naket. usch!

säger som jag sa till johanna:
Hur fan kan tiden gå så fort??
jag kommer ju hinna dö innan jag fattar att jag lever!

Kommentera här: