allt o inget..

okeej, regndag idag,
och visst kan det göra att
alla skolor i weston stänger vid 12?!?!
detta land alltså.. men men!

När jag kom hem förut hade jag fått ett mail
från den nya polska au pairen.
Och det var väl sisådär tusen frågor i det
mailet, var av en ungefär var om familjen,
resten va om fritiden, resor, bilen, pengar etc..
Hon frågade dessutom Mrs H om en bild
på mitt rum, inte på ungarna som jag fråga..
Får än att undra hur mkt hon bryr sig egentligen?
yeahyeah, får se om ja orkar svara på allt, lite kan jag
iaf slösa tid o svar på!


Hmm.. two more things..
Glömde berätta att när ja o sophie
va inne i NYC i söndags med våra sverigetröjor
Kom det fram en mörkkille och vill ha kort på oss,
vi hann knappt svara innan han ställde sig imellan
oss o slängde upp armarna om oss.. ja,
man får lite uppmäksamhet i våra snygga sverige tröjor iaf!


im not just perfect, im swedish too!

Och gottfolk, största nyheten ever:
Jag ska bli gudmor!
Hurra för mig, toookglaaaaad!!! ♥
Vem ska ja bli gudmor åt måntro??

Nu ska jag packa lite inför imorrn,
sen invänta tjejorna!


Kommentera här: