första veckan

Tänkte börja med första veckan då min kära mor o far var här.
Det blev mycket visande runt här i CT.
bla stamford,weston, wilton, norwalk.
och så självklart blev det New York och stranden oxå!

så himla underbart att ha dom här!
nu kommer bildbomb.
det är jag bra på! men ni vet jua tt en bild säger mer än tuen ord!


här sitter vi vid vårat kära starbucks. detvardet första ja tog med dom till när de kom!
Sophie pappa mamma johanna o anders (ny au pair från danmark!)



jag o mamma dricker öl i stamford,
ett av ställena vi brukar gå till.
så jag visade dom runt på alal ute ställen vi hänger på där borta.
men det sjukaste var när vi gick förbi en stor fin kyrka.
och jag bara nej men vilken fin kyrka.. sen ser ja att den ligger
precis breve där vi alltid parkerar när vi är där.
hur i helsike kan vi ha missat den?!
Vi får skylla på att det alltid e mörkt när vi e där,
och kanske har det o göra lite med alkoholen?? :O
sen brukar vi alltid kissa bakom en buss som jämt står där,
och jaa, självklart kissar vi bakom kyrkbussen!!
vad vi syndar?
sen måsteman kan igenom ett parkeringhus för o komma till
uteställerna.. och gissa vad som finns där?
En toalett!! och vi som alltid suttit bakom bussen! hur sjukt e det inte?


här äter vi på resturange i Wilton. underbart gott var det!



Sedan blevdet New York, downtown. vilket innebär:
Soho, chinatown, little Italy, world trade center(grand zero)
bilden är från mitt älskade Soho.


mamma o pappa i soho.


grand zero. jag hade inte varit där sen i nov.
dom hade kommit jättelångt med byggandet!


en kyrka som hade massa minnes grejer från 11sept.


pappa sitter o ber inne i kyrkan.


fintfint


mm gubben. tydligen vill inte datan snurra bilden?


mor o far vid stranden´


johanna o rickard kom oxå förbi o chillade!

Underbar första vecka med mor o far,
o härligt o få ha lite semester oxå!

Kommentera här: