mallet o kyrkan!

jobbade idag fram till 12,
sen fck ja prata med my darling
Emma on skype! kan inte fatta att hon e
ända borta i Näsviken o inte 2 min ifrån mig!


men iaf, Efter det åkte jag o hämtade upp
Johanna o Daniel sen åkte vi vidare till
Trumballmall där vi mötte upp
Anders Sara o Sophie.
Vi gick o leta halloween kostymer,
och nu vet vi vad vi ska va!! wiiihuu.
Men det får bli en suprise. Kan iaf tala
om att det e betydligt billigare här
med maskeradkläder än hemma i svearike!


Sophie o Johanna på donken, fick bli lite middag där idag!


Daniel o Johanna utanför Marshalls.




me sophie and daniel
 
Efter Marshalls åkte ja daniel o johanna
till kyrkan i farfield, den jag varit i nåra ggr förut.

va nice, pratade om lite vettiga saker idag iaf,
lite vettiga ja, typ att man ska leva för stunden o
inte bara planera framtiden osv.
kände mig lite träffad då vi har planerat fram till 2015! haha.
Men ni vet väl vad man säger:
"Life is what happens to you while you´re busy making other plans".
And life dosent give a shit about ur plans!

Så japp, kanske ska leva i nuet ;).

nej, nu ska nathalie sova, för imorrn
börjar nathalies nya liv, hon ska leva i nuet,
och ny e det träning o inget snask som gäller,
fram till cali i nov!! gogogo! seven more weeks! wiiihu.

Nitenite

Kommentera här: