bilder

Har ju totalt glömt o berätta att självaste
Obama var i Stamford igår,
hur coolt som helst huu??

and btw, jag har glömt to put in the pics
from när mamma, pappa jag o sophie va i NYC.
Så tänkte slänga in några nu,
när ungarna sitter o kollar på film färdig badade
och redo för beed! duktig nanny!!


här står ja vid fontänen utanfär plaza
det var denna dag vi bara sov två timmar då vi övernattade
hos miguel i tamford natten innan!


amerikanskt värre, på alla trafikskyltar står det på dom vad det betyder,
hur svårt kan det va o ta körkort dåå??
Stop, one way!


central park ofc. i love it


haha, hittade ett bra sätt att bära coken på!


me an my lovely sophie!


i denna lilla damm i centralpark kan man hyra radiostyrda båtar


här står lilla jag vid alice in wonderland statyn.
samma som Robert Pattinson sitter vid i "remember me"
så man kan ju nästan säga att ja hånglat med han vaa??


darling and me


metropolitan museum of art- där vi kom in gratis såklart;)


här e ja inne på the met



en mumie!



vackert! såg målningar av massa kända konstnärer bla picaso


haha ja försker likna statyerna!

statyerna va faktiskt sjukt roliga,
först såg vi några från europa, då hade alla en liten snoppis,
sen såg vi dom från afrika.. och där va dom..hmm.. ngt större ja!


hahaha, den här va nog den fulaste ja sett!


me outside!


vid time squre!


little girl in the big city.
diggar dock malins " asså vi har ju varit inne i nyc typ tusen ggr,
men jag har fortfarande inte sett det där stora äpplet alla pratat om..."
The big apple.haha


fiiiint!


haha roligaste bilden, kan dock säga, thank god att ja hade en topp på
mig under tröjan! ja hoppade upp när sophie skulle ta kort, utan att
tänka på att min tröja e lite kort. Så jaa, varsegod Time squre här visar ja det mesta haha.
men det e ju lugnt, e ju inget folk där heller?


Nu är det läggdags för ungarna, sen åker ja o johanna till stamford en sväng
innan det e dax o sova loss!!


smell u later

Kommentera här: