college

Var på Norwalk College idag med Johanna,
jag gåren bartenderkurs,
så nu är jag faktiskt en bartender, hur nice e inte det??
Det ska jag lätt jobba med i Norge när ja flyttar dit
i januari. wiiihuu. Fick btw veta idag att även Sophie följer
med dit, så då blir det Sophie jag o Emma igen.
Någon av er där hemma som vill med?? ;)

Men det va verkligen roligt!
bartender e verkligen ett jobb för mig det,
träffa massa olika människor hela tiden,
inte bara hänga med people som e ca 6 år!


Johanna på college, vi va lite trötta då lektionen va mellan 9-5 och det blev lite sent igår!



Och här e jag. Fick självklart bli strabucks på vägen dit,
så vi kunde hålla oss vakna ordentligt!


Väldans roligt va det!
och nu e det lördagkväll,
ungarna sitter o kollar på film, snart ska
ja gå upp o lägga dom sen hoppas ja att ja slutar snart
så jag kan hitta på ngt skoj!
Imorrn blir det NYC för hela slanten! wiihuu.



Kommentera här: