vilken underbar dag det är!

Äntligen fredag people!
Spenderade heeela förmiddagen på gymet idag,
åkte förbi banken på vägen hem o hade över 170 dollar
på kontot som ja inte hade en aning om att jag hade.
That make me feel happy ;)


Och nu gör jag lunchlåda tills imorrn,
för då ska jag o Johannapanna på college :D
Bartenderkurs, den Ni!
Så nu jädrar ska ja blanda er drinkar när jag kommer hem,
om ni betalar mig så klart!

Så kommer bli en nice helg, slutar jobba om
en timme, sen ska jag, Jojo o Sophie till Stamford,
imorrn bartenderkus och på söndag New York!
Broadway show! kan ni gissa vilken??
wiiihuuu.

Fick oxå en annan stor överraskning idag,
som verkligen gjorde min dag kan jag säga.
Är så otroligt barnsligt glad!
Livet är allt bra underbart och inget kan
få min på dåligt humör!
har jag förresten sagt att jag har världen bästaste bror???
i love and miss u soooo much! ♥


Nej middag åt ungarna står på schemat nu,
smell u later people!

Kommentera här: