norrköping fredag

var otroligt roligt att komma hem
och träffa alla igen.

Självklart vaar favoriten min brorsbarn,
mitt gudbarn, Elma favoriten.
Så otroligt söt, en riktig liten tjockis,
precis som bebisar ska vara!



jag o bebis


titt så töt


gullunge


bebis, pappa, farfar och gammalfarmor


ovant att se brorsan som pappa ;)


andra faster o elma


farmor med lilla bebis.

Efter att jag fått mysa med Elma
åkte jag till Sarah för att fålite ordning på håret,
sen blev det piercing och sedan vidare med bror,bebis o mamma
till hagebycentrum för lite shopping.

Kvällen avslutades med familjemiddag och tidigt i säng,
var helt död eftersom jag knappt hade sovit alls på 2 nätter.
Jonna o Sandy kom förbi och berättade lite skvaller också:)

kan tydligen inte sova alls på bussar när jag åker själv?

Kommentera här: