on my way

Sitter nu på bussen på väg hem till Norrköping.
Känns lite konstigt att säga hem när jag egentligen
inte bott där på 1 och 1 halvt år..

Men antar att det alltid kommer vara "hem" så länge
familjen och de flesta vänner finns kvar där?

Men nu är verkligen Oslo nya hem.
Trivs så himla bra i denna underbara stad.
Och nu när våren har kommit så är det otroligt fint
och har lärt känna massa goa människor.
Så inte för en sekund ångrar jag att jag tog flyttlasset hit.

Norrköping är väl bra det med,
men det räcker med en helg någon gång ibland.
Sen måste jag bort en stund för att kunna uppskatta det igen.

Fast nu ska det bli otroligt skönt att komma hem
och träffa familj och vänner igen.
Bli lite ompysslad, få god mat och billig shopping.
Kan väl inte bli bättre?
och imorrn kväll kommer du också, myys!



Norrköping vs Oslo

Nu ska jag se på lite vänner och försöka fördriva tiden,
Hur tråkigt är det inte att åka buss i 10h??
Tacka fan för internet iaf!

Puss o kram

Kommentera här: