Fem

Fem personer jag skulle ha på middag:

  1. Marilyn Monroe, bara för att hon ær så satans snygg!
  2. Einstain, måste väl fråga hur han kom på allt eller hur?
  3. Jesus, Måste ju få veta sanningen bakom allt lixom..
  4. Arsène Wenger, Vill veta hur han tänker nu när allt går åt skogen!
  5. Jenna Jamson, Behöver en till skön brud vid middagsbordet helt enkelt.



Fem saker jag skulle ta med till en øde ø:

  1. En bra bok
  2. Min ipod (dock med ny musik på!)
  3. En kortlek (fatta vad bra man skulle bli på korttrick!)
  4. Årsførbrukning av lakrits!
  5. Min Bamsegris, så jag har någon att krama!



Fem bra låtar:

  1. Lykke Li - Possibility
  2. Svenska Bjørnstammen - Vart jag mig i værlden vænder
  3. Lars Winnerbæck - En svår och jobbig grej
  4. Morrissey - First of the gang to die
  5. Plain white t´s - hey there delilah





Fem bra bloggar:
  1. candyho.blogg.se Min fina vän Emma
  2. rebfre.se bra mode blogg
  3. egoina.se skön humor blogg
  4. kissies.se såklart, vem gillar inte skandaler?
  5. fokie.se söt tjej som startat eget företag.

Fem saker du inte visste om mig:

 

 

  1. Jag är mörkrädd, så måste alltid sova med serien vänner på i bakgruden.
  2. Sen jag flyttade till Olso så har jag ätit stuvade makaroner nästan varje dag!
  3. Min favorit drink är jäger-redbull, som jag kan dricka hur bakis jag än är.
  4. Sen jag flyttade hit har jag blvitit mycket duktigare på att spara pengar (shoppar en hel del också men lägger faktiskt undan massor varje månad!)
  5. Jag hatar att förlora, det gäller med allt! Minsta lilla tävlig som är helt ovärd, måste jag vinna bara för att.

Fem sjukt ovärda listor, bara att fördröja tiden medan jag lagar.... stuvade makaroner! ;)

 

 

Kommentera här: