sjukling..

Annars har det egentligen inte hänt så
mycket nytt här borta den sista tiden.
Har varit sjuk ett tag, hade haft urinverksinfektion
för länge så den hade satt sig i njurarna, inte skönt!
Så efter tio dagar med antibiotika fick jag reda på att jag fått fel antibiotika..
Norge i ett nötskal helt enkelt..
Så nu äter jag det igen. kul o käka det i 16 dagar ;D haha.


Ikväll blir det lugnt trots att det är fredag, håller på o bli sjuk..
tror det är någon som smittat mig! halsont o febrig.
Så ska vila så jag orkar med imorrn,
för då är det jobbfest, o det börjar kl 12!
herre gud vad tidigt, hoppas vi inte börjar dricka direkt bara..


Nu sitter jag o Emma med en popcornskål, mjukiskläder fram dear john ,
vi har haft filmkvällar med massa tjejfilmer. super mys!

Kommer snart ett till inlägg, bara för jag är så snäll! :)

Kommentera här: