SEMESTER!!!

Nu har jag jobbat klart för iår.
Så underbart skönt alltså.
och har snart alltså bott ett helt år i oslo. galet vad tiden går fort.
Men trvis fortfarande bra, speciellt nu när jag inte behöver jobba på två veckor ;)
Men kommer ju sakna mina roomies här, dock ska ju jag o Emma
till Dublin över nyår så det kommer bli awesome!
Fick även pris på jobbfesten i fredags, årets säljare tackvare att
jag tagit ut mest pengar, alltså sålt bäst i 12 månader i rad.
Det e inte illa det :)
Men nu är allt packat och klart här hemma, så imorrnbitti
åker jag hem till mor o far. och såklart alla fina människor i Norrpan.
kommer bli så skönt att äntligen få komma hem,
och betydligt längre än över en helg denna gång!
Fy faaan vad gött med ordentlig ferie, nu ska det njutas som tusan!
Tack o hej.

Kommentera här: