slutkörd.

Jag blir så trött på mig själv,eller egentligen jobbet.
Jag tycker inte det är jobbigt att gå till jobbet, men jag orkar inte en hel arbetsdag
för blir helt slut och orkar inte fokusera.
Jag får helt enkelt skylla på att jag har jobbat ett år nu snart, och bara haft 2 veckors semester
en vecka var på rhodos, eller "partysvensk-ön" och som ni gissar var det ju inte
direkt en semester man blir utvilad på , sju dagars fylla = ännu tröttare!!

Och så har man jobbat arslet av sig på jobbet nästintill varje dag
då man måste prestera varje dag för att få en bra lön.
Det e det negativa med att ha ett sånt här jobb, man kan inte komma o slöa på jobbet
för då förstör man för hel veckan sen när man måste jobba igen det man inte sålde dagen innan..
Och så kan det väl också påpekas att helgerna här inte brukar bli så mycket vila
då vi försöker ta igen allt vi missat när vi jobbat hela veckan.
Oftast då oxå utgång både dagarna.
och så har det sett ut ungefär varje vecka sen jag flyttade hit för snart ett år sedan.

Då är det väl fan inte konstigt att man är helt jävla slutkörd just nu?
Och inte heller konstigt att jag längtar sjukt mycket till vårat "jullov" på ca två veckor.
Då ska jag fanimig vila upp mig ordentligt. tyvärr är det ju annandagen och nyårsafton..
Men bortsett från det ska det bli en lugn semester denna gång. sådeså!
Men nu ska jag o Emma ut en sväng, vi kan säga att vi firar att det är julledig om exakt två veckor,
alltid bra att ha något att skylla på. HADE!

1 Emma:

skriven

Ta hand om dig hjärtat =)

Kommentera här: