en månad

Nu har jag bott i Oslo en hel månad!
vad hände där??
Förstår ikke att tiden går så otroligt fort.
Men trvis fortfarande kempe bra här borta.

Och i söndags flyttade min älskade Sophie hit.
vi delar nu på mitt lilla rum,
men planen är att endast bo kvar här tills slutet av feb.
Eftersom  Emma flytter hit snart også.

Så jag o Sophie letar lägenhet för fullt nu.
var faktiskt på en visning idag.
Men den var förliten o va lite långt ifrån byn.
Så vi letar vidare.
Har hittat en jag är kär i,ska kolla på den i helgen
så håller tummarna för fullt nu!


ett coolt hus vi gick förbi när vi gick världens omväg till lägenheten!


haha snygga!

Så som ni märker är jag ganska upptagen just nu,
när jag inte jobbar letar vi lägenhet osv.
Men ska försöka hitta på lite roliga saker iveckan iaf.
tex en utgång på torsdag?
Jo ni förstår att här i oslo firar de inte lillördag,
utan här e torsdagen den stora festdagen.
tom större än fredagen. den ni.

nej nu ska vi va lite sociala här,
alla sitter med nosen framför datorn o nördar.
Man kanske borde skaffa sig ett riktigt liv også ;)

HADET

Kommentera här: