firande

Vi firade alla hjärtansdag med att först
äta upp godispåsen ja köpt med mig från Sverige.
ännu en ursäkt för att svulla..
Sedan lagade jag Vick o Soph en hejdundrande middag.


brudarna står o förbreder maten


sophie steker


jag kryddar perfekt på mina veggi filér, inte fisk!


mysligan.

medans vi lagade den underbara maten lyssnade
vi på vacker kärleksmusik.
jag menar hur romantiska är inte vi?
Förstår verkligen inte hur alla vi kan vara singlar?? ;)


kolla vilket romatiskt bord vi dukat upp med levande ljus o hela kittet.


Vi läser ju då Kissies blogg, och dagens tips var att man inte skulle äta
större portion än handflaten.
vi kom då på den smarta idén att om man staplar så här som på bilden,
så är det ju egentligen inte större än handflatan?


sophie med potatisgratängen.



jag o sophie skulle ta en romantisk bild, detta blev resultatet..
detta kanske är svaret på varför vi är singlar? ;)


Kvällen avslutades med kinderägg och film.
Snygg Sexig Singel tyckte vi passade perfekt en kväll som denna.
Hoppas eran alla ♥dag har varit lika bra som min!

Puss på er

Kommentera här: