sjukstuga

och så vaknade man upp med
feber, halsont o huvudvärk idag.
kan det bli mer otur?
Idag var det ju träning och packning som skulle ske.
kuuuul.. :/

Så jag o Sophie, som oxå e sjuk försöker iaf packa
så gott det går fast vi håller på o svimma imellan..
Men nu e det mesta ner packat så nu tänkte jag lägga mig o dö isängen
framför lite vänner.
matlusten är på noll men ska försöka få i mig
lite frukt o vitamin dryck så man snabbare blir frisk.

Inlägg från helgen kommer in under dagen
när jag fått sova lite.

Tänkte ju även visa lite saker ja fått hem
men nu råkade jag packa ner allt..
Så det får bli senare i veckan istället.
Nu ska jag se till o sova bort febern!


packning, nödlösning med påsar.. herregud.
tack iaf till Tobbe som ska köra oss imorrn!!


kolla så dåligt mår! stackars oss.

Kommentera här: