året som gick

Hur har året 2010 varit för dig? – Underbart, spenderade nästan hela året i USA, så har varit ett äventyrs år för min del, sen var det ju roligt att komma hem och fira jul med familjen och vännerna. Alltså ett bra avslut på ett perfekt år!

 

Bättre än förra året? – Självklart!

 

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? –  Allt underbart som hände i USA och alla nya platser man besökte. och alla nya vänner man träffade! Stort plus var cali resen i nov!

 

Har du flyttat under år 2010? – Ja, jag flyttade ju till USA, räknas det?

 

Har du hittat en ny låt som du älskar? – oj, lyssnade på massa ny musik, som ja älskade just då, men tröttnar ju lät på låterna eftersom jag ALLTID lyssnar sönder dom!

 

I så fall vilken?

 

Har du kysst en främling? – Jaa, Det har väl alla eller?

 

Hur har din kärlek varit 2010? – hmm, tog slut med xet, sen har det varit singellivet resten av året ;) Love it

 

Har du varit kär? – ja.

 

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Till mina vänner :D

 

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja


Har du gjort någonting du ångrar? – hmm, jo men det har man säkert.

 

I så fall vad? – haha, jaduuu

 

Har du skämt ut dig? – Haha jaa, en gång som ja väl minns, säger bara hostlet i LA!

 

Har du ljugit för en vän? – Vita lögnar .

 

Har du varit ute en hel natt? – men självklart

 

Har du blivit tagen av polisen? – inte !

 

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - detta har nog inträffat ja.

 

 

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - vi delar alltid säng när vi har sleepovers

 

 

Har du träffat nya vänner? – Ja! massor i usa. and i love them!

 


Har du gått bakom ryggen på en vän? – nej?

 

Har du ljugit för en bästavän? – nej

 

Har du haft en relation med en vän? – nej?

 

Så mitt 2010 var ett år jag ALDRIG kommer glömma. underbart!

 

 

Kommentera här: