jag e inte sjuk, jag e partysvensk!

Ja herre gud vad vi festar här,
det stod väl inte på schemat när vi skulle till norge??
men så har det blitt iaf.

Så lördagen gick ut på taco o massa sömn,
sen var det dax för förfest hos hector igen.
Vi snodde varandras mobiler o skicka
helt sjuka sms, as kul va det ;D


haha ja o tönthector


snyggingar!

som vanligt var halva jobbet med på party.


grabbarna häckar i soffan.


haha sicka sötnosar


puss på ludde


sen blev  det daaaaans


grabbarna kan röja alltså.



som sagt, dans blev de!


haha idioter


vet i tusan hur vi dansar här?


hahahaha






snyggt


Blev en galen kväll som vanligt,
tydligen shota vi direkt när vi ut? haha
Och jag försvan på efterfest utan o säga till.
stort ställe va vi ute på så hittade ingen.
Så jag drog iväg där med några people
och jag trodde heeeela kvällen att dom va svenskar.
Det var imorse när ja skulle hitta hem
som det gick upp för mig att dom va norskar haha.
smart va? så fick ta taxi hem för ja hade tydligen
hamnat i värsta snobbiga villaområdet ;D

och så sa vi igår:
vi gör ngt galet, vi byter status på facebook
från singel till komplicerat haha, tyckte det va en as rolig ide.
trodde ju att alla skulle skriva värsta kommentarerna,
men fick endast ett svar från korkade fanny som gick på det.
snacka om o förstöra mitt sjukt roliga skämt!

så nu sitter vi här o ser på smala sussie,
kan det va roligaste filmen kanske?

HADE

Kommentera här: