party saturday

Sov typ hela lördagen,
så vi 17 tiden var det dax att ta sig upp,
städa äta och göra sig iordning,
för nu var det ju våran tur att bjuda till på förfest!


jocke o totte hade laddat upp med öl


haha snyggt


sen joinade maria och vår kära boss med sällskap.


jag o hector the boss


haha ja o vicky dampar


jocke o linus


snygga vi e asså ;D

Efter en rolig förfest med massa folk
blev det utgång för hela slanten,
och vilken utgång sen, vi var riktige partysvenskr alltså,
blev bjudna på allt och tror vi fick i oss ca 1 shot och öl ute.
helt galet alltså men sjukligt kul!


jocke röjde loss på dansgolvet


vicky o totte


haha så glada


haha ja o totte


hector o chalo röjde oxå ganska ordetnligt haha


ja ni ser ju ;D och det ska va bossen haha


var sjukt kul ute iaf, ja o totte gick hem tidigare,
och vicky var lost in space se asså,
hon ringer o ber mig att öppna åt henne,
men hon visste inte vart hon var haha yraste samtalet.
Jag åker då ner och hon springer om mig,
så hon kommer upp själv till totte,
då springer han ner o kollar efter mig o jag tar
trapparna uppså vi misar oxå varann, haha.
galet. sen stod vicky o yra i dörröppningen
och då säger vi till henne o gå o sova,
helt sjukt roligt var det!

Så söndagen bestod av sömn, sen åkte vi hem
till grabbarn o glodde fotboll o snacka om allt som hänt kvällen innan,
alltid lika roligt!

Kommentera här: