frågor..

Favorit färg

färg 1:
Rosa
färg 2: svart
färg 3: Blå


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Absolut! ♥
Fått ditt hjärta krossat: Njaa..?
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja. elr førændrat..
Fått reda på att någon har pratat om dig: det hænder væl hela tiden?
Kysst en kompis: Pussat isåfall


BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: detta år var jag med jobbkompisar o kollade på fotboll
Vilken tid vaknade du idag: 08.40
Vad gjorde du igår runt midnatt: haha, det hade ni bra gærna velat veta va?
Någonting som du längtar till: Resa och ledighet.
Senaste gången du träffade din pappa: en vecka sedan ungefær.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: oj, jag vet faktiskt inte..
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa
Vad gör dig irriterad just nu: læmnar det osagt
Långt eller kort: långt eller kort vad?
Vad gillar du gällande dig själv: hmm... brukar følja det jag beslutat mig før att gøra.

DIN FÖRSTA:
Operation: lillfingret :P
Piercing: Øronen va væl de førsta.

Tatuering: min førsta var namnet på handleden
Bästa vän: min førsta bæsta væn.. oj vad svårt, kanske var Mellen eller Johanna.
Sport: Fotboll.
Husdjur: Marsvin var mitt førsta
Vaccination du minns: det alla bebisar får kanske..
Förälskelse: Mitt førsta førhållande va høgstadiet i 1 och ett halv år, måste va den førsta kærleken.
Alkohol du drack: hmm øl?



VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: kan man væl inte vælja mellan
Kortare eller längre: haha, spelar ingen roll
Romantisk eller spontan: romantisk ibland, men mest spontan!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!

Kommentera här: