sjukling

Har varit hemm från jobbet idag.
Super förkyld och med väldig huvudvärk vaknade jag upp imorse.
sen somnade jag om och vaknade kl 15..
Sen har ja bara rest mig från sängen
för att äta och duscha.

snackar i totlat död, känner mig som sagt som
en inlagd sill, elr en hjärndöd inlagd sill..

Men sa iaf försöka ta mig till jobbet imorrn. need the money u know!

Jag o Emma såg iaf på waiting for forever förut.
helt okej film med en sit snygg kille..
Bara att vi kom på vem det var när filmen var slut ;D


scott mechlowicz
inte så snygg bild men se filmen,
för då ser ni killen med de finaste ögonen o perfekta läpparna ;) haha

efter att ha varit vaken i sex timmar ligger jag i sängen redo att sova igen.
hatar att va så här seeeeg!!

hoppas på en bättre dag imorrn och att veckan går fort
för jag har bokat biljetter till göteborg o helgen :)
liseberg o party, kommer bli awesome.

Kommentera här: