Göttans

Idag blev det en bra dag igen. :)
Var hos läkaren och allt hade läkt fint så jag skulle fortsätta som vanligt.
skönt det!


Och jag och Fanny har städat hallen och badrummet från golv till tak,
burit möbler och svettats som grisar haha.
Men nu börjar det likna vår fina gamla lägenhet igen wiihuu.

Och det mesta är färdigpackat inför morgondagen då det bär av hem till Norrköping.
Och jag har hittat både min svenskamobil och min hårddisk som jag letat som en galning efter.
Så igår var gud emot mig, men idag tyckte han väl synd om mig för idag har allt gått vägen!

Så nu är jag nyduschad och helt redo för att slagga så snart som möjligt,
för imorrn är det bara en kort dag på jobbet , sen är det helg.
vilken underbar daaaaag!


ungefär sådär glad är jag, för imorrn ska jag öppna upp en vin o njuta av att jag
ska få gå till min favoritställe Hugo i norrköping ;)

Kommentera här: