partyblåsan på!

Som ni kanske ser blev det inget inlägg igår,
jag kom hem runt 21 helt död, och då sitter dom redan o dricker här hemma.
Vi satt o funderade på hur vi skulle göra och de jävlarna lyckades övertala
mig om att utgång lät som en bra idé...
Sagt som gjort, in i duschen och bara börja göra sig iordning..
Sedan blev det en sväng på oaks,riktigt lyckad utekväll måste jag säga.
Dansade hela natten lång och mycket skratt och skämt med norrmän.

Och nu sitter man här igen med en öl i handen och partyblåsan på.
Så ärväl bara att köra igen då eller vad säger ni?
Så imorrn kommer det bilder från konserten och helgen istället,för just nu hinns det inte med,
tydligen kommer folket om en timme och mitt hår är fortfarande blött.
stress stress!


jag är inte sjuk, jag är partysvensk!


Ha en underbar lördagkväll folkens så höres vi imorrn igen ;)
1 Anonym:

skriven

oak??

Kommentera här: