börjar bli bättre..!

Det värker inte ens lika mycket nu,
vilket är underbart skönt!
Kan nu sova lite halft på sidan, jag äter bara ca 2 värktabletter istället för 7,
och jag kan gå normalt nu. Vill bara att dom ska läka helt, för dom är ju såklart fortfarande öma.

Fick ju faktiskt se dom igår, och jag är verkligen otroligt jätte nöjd!
Dom var perfekta i storleken förmin smak, ser inte alls sådär super fake ut
eftersom ja inte gjorde för stora :)
Så nu vill jag kunna börja använda vanlig BH och slippa ha tejp över stygnen :) wiiihuu.

Och så måste jag också berätta,
att för ett år sedan träffade jag Jesper därborta på andra sidan atlanten!
Eller som han så gulligt skrev!
Det är ett år sedan våra öden vävdes samman! Vi har ett års dag idag
haha, bara för det bjuder jag på en finfin bild från förra året!
haha det här är den första bilden!
Jennifer, Jepser, David och jag på en halloweenfest i usa förra året.
Sjukt att det var ett helt år sedan??

Kommentera här: