filmdag

Efter att jag o Fanny sett sisådär 6 disney filmer idag
avslutade vi kvällen med en skräckis med grabbarna.
Eller ja, Fanny somnade direkt eftersom hon varit bakis hela dagen..
men vi andra såg filmen iaf.
Jocke är i mysstäming
Coffis
Fanny den lilla stunden hon höll sig vaken..
den bästa(och dyraste) norska godisen!
Fanny ligger fortfarande kvar inne hos Jocke, jag orkade inte väcka henna
så får se om hon vaknar o kommer hit ;D
Annars ska jag o bamse se klart på ice age 2 och mysa ner oss i sängen!

Nu har jag tagit mitt knark igen så jag ska kunna sova lite inatt också,
kanske funkar bättre när fanny sover där inne så ja slipper vakna
av hennes snarkningar och oerhört höga prat i sömnen !
Nattinatt!



kängorna i förra inlägget är också från modekungen.se just so u know :)


Kommentera här: