hjärndöd..

Har jobbat ihjäl mig idag så nu är jag helt hjärndöd.
orkar inte ens tänka så trött är jag!
Du vet när man är så trött så man egentligen bara vill börja gråta och
komma hem o krama någon, och helst ska maten stå på bordet också
som när man bor hemma hos mammsen o pappsen.
Men ikke det ikke!
Tänkte ge upp jobbet vid 7, men så tog min tävlinginstinkt över så
var tvungen att sitta kvar ännu längre..
vet inte om det är bra eller dåligt att jag alltid måste vinna? haha.

?
Så blir tidigt i säng ikväll så min hjärna och min ena tutte får vila.
Har nämligen haft fruktansvärt ont i högra tutten hela dagen idag,
skickade ett mail till dom o fråga om jag skulle ora mig,men tydligen var det inget att ora sig över.
Kan det kanske bero på att jag har försökt att ligga på sidan o sova eftersom jag knappt
får någon sömn alls nu när ja måste ligga på rygg? Eller att man kanske
anstränger höger muskel mer eftersom jag är högerhänt..
Väldigt skumt är det iaf att det e bara är ena som värker som satan..
Men annars har allt börjat gå mycket bättre , gör inte alls lika ont när jag går osv,
bortsett från den ena idag då..
Och imorrn får jag äntligen ta bort bandaget och duscha ordentligt!
och då får jag faktiskt kika på dom för första gången,spännande värre!!!

Men nu säger jag godnatt och på återseende!

Kommentera här: