inga smärtstillande!

Nu har vi städat, lagat mat, betalat räkningar o bokat resa hem till Norrpan!
Lika bra att boka inför jul nu, för jag misstänker att
de flesta svenskarna åker hem över jul.
Så då är det bra att vara ute i god tid så man vet att man kommer hem :)

Annars har det inte hänt mycker kul alls,
Men jag kan berätta att jag inte äter några smärtstillande alls just nu.
Har inte alls mycket värk, det känns som man har något över bröstet,
så det typ blir svårare att andas.

Och inte heller kan jag ta i ordentligt med armarna, för så fort man gör en för snabb rörlese
eller tar i för hårt hugger det till, känns ungefär som man har världens träningsvärk, fast lite värre.
Men känns skönt att det är på bättringsvägar, och som det ser ut nu syns knappt ärren alls! :)

Men det är jobbigt att man måste ha tejp över stygnen, för det kliar ngt förbannat,
dessutom är huden helt torr under brösten pga tejpen, men om mindre
än 7 veckor åker dom jävlarna och tantBHn iväg!!
och då ska det ut o shoppas nya underkläder ;)


bjuder på två bilder från i fredags här också:

me and fanny


brudarna vid baren ;D
bilderna tagna av heartbeat.

Nu ska jag o Fanny sätta krypa ner i sängen, sätta på en film o somna tidigt.
kan behövas efter en hård helg men lite för lite sömn!


1 SuperEdwin:

skriven

Hvordan er formen? ;)

Kommentera här: