JÄVLA HELVETES SKIT

Hejsan Fannybanny here pepole in the fucking wolrd ;D.
Nej skämt och sidå :).
Jag har nyss kommit till oslo och flyttat hit och allt är verkligen bra, verkar finnas bra människor, jobbet verkar
bra och jag trivs med dom jag bor med. Men det är ett litet problem som vart till ett stort. Imorse så kom polackerna klockan sju på morgonen och börja borra och skit,(nej här bryr man sig inte att folk sover), i alla fall så börjar vi tio så vi fick ju ingen sovmorgon.

Vi fixar oss och allt sen ska jag göra te så funkar inte ens vattnet, tänkte väl att det var bara då och när vi kommer hem så kommer det säkert vara på igen men nej då!!!! Icke sa nicke, vattnet var inte igång plus att vi får gå ner där det finns två duschar och två toaletter för ALLA som bor här det är faan sjuk och tror ni det finns något varmvatten då? Nej så jag och Natta dog när vi skulle duscha, folk måste hört oss hahaha.

Har aldrig varit med om något liknande asså. Vi kan inte ens laga mat detta är sjukt! Och dom ska hålla på i sex veckor så det är ju inte så kort tid om man säger så. Men som tur är har Natta snälla vänner som säger att man kan bo hos dem ett tag tusen tack!
Detta var allt för mig tror jag, ha det kämpe fint nu alle sammmans!
PUSS/Fanny

JAG  ÄLSKAR DIG

Kommentera här: