morgonsmärta..

Att smärtan ska va som värst på morgonen?
jag som kunde resa mig själv ur sängen igår.. Men tydligen ska det inte gå på morgonen..
Fanny fick hjälpa mig o proppa i mig lite tabletter...
Så sitter här i sängen nu o väntar på att ja ska kunna röra mig igen.

Om det ska va så här på morgonen måste jag ju gå upp jätte tidigt imorrn så
tabletterna hinner värka innan jag ska till jobbet lixom.

var nog en jävligt dum idé att börja jobba redan imorrn igen,
men har ju stillasittande jobb så det borde ju gå, får gå dit o försöka iaf :)
börjar tröttna på o ligga i sängen heladagen!

De starkaste tabletterna är sluta nu iaf så blir inte hög längre,
har några som är ganska starka så tänkte försöka spara dom så mycket som möjligt tills imorrn.


Nu ska jag sitta o vänta tills jag kan andas normalt och ta mig upp ur sängen själv ;D
Hörs senare!

Kommentera här: