PAIN!

PAIN PAIN PAIN PAIN!
Ungefärså känner jag just nu.

Har varit totalt hög hela dagen, när jag skulle gå ut
från operationsalen till vilorummet minns jag ingeting ifrån.

Sen kom Jocke för att hjälpa till, jag försökte skicka sms till honom,
men gick inte ens uppfatta vad jag skrev för jag yrade så mycket.
OCh tydligen va han min pojkvän? vet i fan om jag sa det när jag va hög,
eller om sjuksköterskna bara fickför sig det? haha.


Innan operationen fick jag ett papper på hur man sköter allt efterpå,
hade jag några frågor skulle jag ta det med läkaren..
Innan läkaren kom fick jag massa tabletter så jag var ju borta redan så jag frågade ju ingenting..

Sen när jocke kom yrar jag om att det står att man inte får ha sex!!
Han läser på lappen och börjar skratta och säger att det inte står något alls om sex,
vart får man allt i från egentligen??

Sen låg jag o skrek på mer painkiller, förstod inte varför jag skulle ha mer?
Kanske ville försvinna bort ännu mer haha.



Sen fick Jocke hjälpa mig hem i taxi iallafall, och resten av dagen har jag legat i sängen,
hela kroppen är bortdomnad och jag känner mig full.
Somnar och vaknar och yrar hela tiden ungefär.
Och kan inte resa mig, så när jag skulle på toa har mina fina killar här hemma fått hjälpa
mig, men det gör så fruktansvärt ont att jag bara gråter och man kan inte ens andas
utan känns som massa knivhugg. Fanny fick hjälpa mig ta av mig byxorna på toa förut..
för man kan inte använda armarna alls,gör tillomed ont att skriva här på datan..

Så jag har sagt till Jocke att nästa gång jag blir kissnödig kissar jag i hans säng,
som jag har tagit över,ligger mat o grejer överallt för e lite dålig på o pricka :P
För den smärtan att gå på toa alltså, det är inte värt det!

Så killarna har varit o köpt mat och allting åt mig,så himla snälla!
Så kom dom in med två ballonger,  här har du två bomber haha. mongon!

Så jahg kan alltså inte resa mig, sträcka mig efter saker, gå på toa eller skratta.


Men tack Jocke, Coffe , Linus och Fanny att ni tagit hand om mig,
känner mig så otroligt jobbig att ni måste göra allt åt mig.
TACK FINA NI!!


Kommentera här: