vill se resultat!

Nu vill jag se reslutatet, jätte jobbigt att behöva vänta så länge!
Måste ha bandaget på mig ända tills fredag, sen får jag äntligen duscha normalt.
Är inte världens lättaste att duscha just nu när bandaget och "farmor-BHn" måste vara på..
Farmor-BHn är den toppen man måste ha på sig, sjukt ful är den alltså..
Man ska ha den dag och natt i 4 veckor, sen dagligen i yttligare 4 veckor.
Lång jädra proces detta alltså.


Men det värsta är att det redan kliar något förjävligt pga toppen och stygnen.
och jag måste lixom ha den i fyra veckor till, typiskt!
Men ska bli gött att kunna dushca ordentligt på fredag, är dock lite nervös inför
att byta tejpen som sitter över stygnen, jag tycker ju sådant är sjukt läskit
, så vet i tusan hur det ska gå att pilla runt där stygnen sitter,
men förhoppningsvis vänjer man sig väl eftersom jag måste göra det varje dag.
Men hur lång tid tar det innan stygnen försvinner egentligen?
Någon som har koll på det? Hoppas dom försvinner fort och inte lämnar stora ärr efter sig! :)
Så nu får ni läka faktiskt, för att ligga helt stilla på rygg och sova är inte helt okej,
men nacke och rygg vill kunna ligga på sidan nu! sådeså!

Kommentera här: