Hugo ikväll!!!

Så nu har jag hunnit färga min extrema utväxt,
men lägger inte ut några bilder än,
då mitt hår e superkort nu, sätter i det nya löshåret imorrn.
Och har inte vant mig vid att jag egentligen har hälften så långt hår ;)
men vilken lyx o gå till frissan 3 dagar i rad!

Träffa även en säkting jag aldrig träffat förut, väldigt spännande!


Men nu har jag målat naglarna, sen ska jag börja göra mig iordning,
för ikväll blir det Hugo med mina favorit killar.
Har saknat dom massor så ska bli riktigt kul med en helkväll,
sen lär man ju även stöta på lite fler folk ute sen?? :)
så nu väntar duschen o pappas goda hemlagade mat,
fasiken vad man äter när man är hemma alltså,
det e lite annat ämn mina stuvademakaroner jag alltid annars äter!!


Men fan Hugo ikväll, som jag längtat.
dom ändra till 23 på mitt favorit ställe när jag kom hem från staterna,
men nu jävlar, kackarna i taget ;)


Kommentera här: