staan

Nu har ja gjort mig iordning o sitter här o väntar på att klockan ska gå
så jag kan ta mig in till stan snart.
I högtalarna spelas Svensk-sommarmusik!
Kan man bli mer glad? tänk er, om en månad e det faktiskt vår på riktigt.
Så himla underbart.
Jag e en sådan människa som verkligen påverkas av vädret.
På senhösten-vintern får jag alltid en depp-perioed o blir trött på i pricip
allting, sen så fort solen kommer fram blir ja så otroligt glad och älskar allt!
Förstår inte hur man kan påverkas så himla mycket av vädret,
men nu har vi väntat en hel jävla vinter på den där solen så nu får man faktiskt vara glad övet att den här.
Eller hur?
solglajjerna e på, snor emmas sålänge, sen skinjacka o ett par converse.
Får väl ha en tjocktröja o halsduk på mig, för misstänker att det inte
är så varmt som man hoppas, men man kan ju få se lite vårig ut iaf! :)

Kommentera här: