året som gått...

Hur har året 2011 varit för dig? – Det har varit ett väldigt bra år. Startade året med att flytta till Oslo för att jobba. Bor ihop med underbara människor och trivs i Norge :) Så har inget att klaga på. Dessutom har det blivit en hel del resande med nya spännande platser, vilket inte är helt fel det heller :)

 

Bättre än förra året? – Väldigt svårt att gemföra eftersom jag bodde i USA då, men helt klart ett bra år på sitt sätt!

 

Någonting du aldrig kommer glömma från år 2011? –  Alla underbara människor man mött här i oslo. Och så klart alla galna och spontana resor med min Emma :)

 

Har du flyttat under år 2011? – Ja, jag flyttade ju som sagt till Oslo 1a januari förra året :)

 

Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ja flera stycken, endel sitter kvar längre än de andra ;D

 

Har du kysst en främling? – beror helt på vad som räknas som främling..

 

Hur har din kärlek varit 2011? – Har varit singel mestadels hela året, så har inte varit något kärleksår direkt. Men inte ska man klaga på det heller ;)

 

Har du varit kär? – ja.

 

Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja det har jag :)

 

Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Ja


Har du gjort någonting du ångrar? – Klart man har, men inget ont som inte för något gott med sig!

 

I så fall vad? – ...

 

Har du skämt ut dig? – Jaa, men inget extremt, mest roliga saker som man skrattar åt :)

 

Har du varit ute en hel natt? – jaa det har jag.

 

Har du blivit tagen av polisen? – nej så galen har ja inte varit

 

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jaa detta har nog inträffat

 

 

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa det har jag :)

 

 

Har du träffat nya vänner? – Ja! flyttar man o börjar nytt jobb lär man känna många nya vänner :)

 

Har du haft en relation med en vän? – Då blir det väl mer än en vän isåfall?

 

 

Vilka länder har du besökt under 2011? - Sverige, Norge, Spanien, Grekland, England och Irland :)

 

 

Vilket var det bästa resemålet? - Rhodos var helt klart galet, men hände massa roliga grejer även i London o Dublin så svårt att välja alltså :)

 

 

Så kort fattat har det varit ett väldigt bra år med massa nytt som har hänt. Saker har förändrats till bättre under året och det har jag bara mina underbara vänner här att tacka för :)

Så tack alla som har bidragit med att gjort mitt 2011 till ett år att minnas!  ♥

Kommentera här: