lista

I brist på annat:

 

Hur gammal är du om fem år?

- Tjugosex och ett halvt.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- Dom på jobbet æn så længe.


Hur lång är du?

- 169, perfekt længd, blir inte før lång i høgklackat ;D


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Dream house tror jag den hette. hade ju filmkvæll i måndags :)

 

Vem ringde du senast?

- Fanny før att hon skulle øppna dørren åt mig, eller ræknas kunderna på jobbet?


Vem ringde dig senast?

-  Steffen, min granne och frågade om jag skulle med ut igår.

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Jeg fant deg :)" en liten væn skulle hitta mig på skype :)

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Jætte jobbigt att smsa på min mobil, men ændå ær det typ det ænda jag gør på den!


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta


När såg du senast din mamma?

- Den 3e januari innan jag åkte hem till oslo igen.

 

När vaknade du i dag?

- 07.20, børjade tidigare idag. inte kul!

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Då har jag førhoppningvis pluggat klart så jobbar væl med någe kul..

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Nær vi børjade se på Skilade Værdar igår, herregud vilka dåliga skådisar! haha


Hur stor är din säng?

- 90 ær den i oslo iaf. hemma i sverige ær den betydligt større..

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Sover alltid med min PJ på, jag fryser jæmt så skulle ju dø om jag sov utan klæder!


Vilka städer har du bott i?

- Oslo, Weston CT, Norrkøping.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Strumpor eftersom jag ALLTID fryser om føtterna.


Är du social?

- Inte innan jag fått æta frukost, tycker inte om mornar.. men annars tycker jag om o prata :P


Tycker du om kaffe?

- Inte vanligt svart kaffe. Kaffelatte isåfall..


Vad dricker du till frukost?

- vatten


Sover du på någon särskild sida?

- Jag får ont i axlarna av o ligga før længe på sidan, så føredrar mage eller rygg.


Kan du spela poker?

- Ja, fast jag ær inte speciellt bra på det.

Tycker du om att mysa/kela?

- vem gør inte?


Är du en beroendemänniska?

- Joo, det skulle man væl kunna sæga, men håller på o sluta snusa nu. inte kul det alltså..


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Ja, en bara som jag vet.

Vill du ha barn?

- Ja det vill jag, men inte æn på ett bra tag!

Har du någonsin åkt ambulans?

- Ja. en gång efter en idrottstimme på mellanstadiet, men det var inget allvarligt!

Vad spenderar du helst pengar på?

- Klæder och skor!


Sover du med gosedjur?

- Ja, min Bamsegris sover alltid med mig. han ær vældigt mysig!


Flirtar du mycket?

- Nej. Fast har hørt att folk tror att jag flirtar fast ja inte gør det, kanske gør det omedvetet? haha


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Nej. jag kør så jævla bra!

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- ”Att ælska som en porrstjærna" Sjælvbiograf av Jenna Jameson.

Kommentera här: