zuuumba

Körde Zumba idag igen, gud vad jag har saknat det sen USA-tiden.
Men nu är man igång med det igen :)
Jag o fanny kör stenhårt nu till sommaren, fem gånger i veckan i 3 veckor. inte illa det!
Och såg till min glädje att vågen visade 2kg lättare än för 3 veckor sen.
så stolt jag är över mig själv, inget godis eller någonting sånt är det som gäller nu!



Men nu är det snart helg igen, och imorrn bär det av mot Götet
för o hälsa på Jeppson och Sandra som jag inte har träffat sen usa heller.
Kommer bli en kanon helg tror jag :)
Ska dessutom fixa nytt pass nu när ja åker till Gbg, för idag satt jag o Emma o planerade
våran drömresa lite mer, som det ser ut nu blir det 4 månader i asien,
sen australien o nya zeeland. Guud vad jag läängtar nu alltså!
inte minst nu när det är så satans kallt i oslo.
men tiden går ju fort när man har roligt så snart sitter vi väl på flyget på väg till moskva.




God natt på er mina kära. hörs från göteborg!

Kommentera här: