bio och bowling.

Igår var jag själv nästan hela dagen då Hasse Mange jobbade.
Satt ute i solen o stekte i flera timmar o fick lite sällskap av HasseManges lillebror.
 
 
Idag har vi dock varit mer aktivia. Har varit o sett Hamar "city". Köpte lite bra saker till resan.
Som tex en liten väska man har innanför tröjan så man slipper ficktjuvar! Hur bra som helst.
 
Sedan blev det Bio, vi såg på "Safe". Riktig killfilm men den var helt okej,
Lite väl överdriven men skjutningar o sånt, men den får klart godkänt.
Var ju en snygg kille med så ska väl inte klaga!
 
 
 
Efter filmen blev det bowling och spelkväll, jag förlorade i allt! förutom motorcyckelspelet.
 
Hasse Mange taggar för bowling
 
det är ju braatt jag ser glad ut på bilden, för ja va skitarg när jg förlorade så stort,
jag suger på bowling när jag inte har druckit lite innan!
 
såklart blev det lite skjutspel också så Hasse Mange kunde visa sig lite matcho!
 
motorcyckel, som jag vann i!! 2 ggr tillomed!
 
sedärja!
 
 
hade en mycket trevlig kväll, och imorrn väntar en ännu bättre. Mer om det senare ;)
 
 

Kommentera här: